pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets


For more widgets please visit www.yourminis.com

Khamis, 5 November 2009

Perlawanan Tarik Kalat di Singapore


Brunei Darussalaam Tug of War Persatuan telah menerima jemputan untuk ambil bahagian dalam 'Dunia Tug of War' persaingan yang akan diadakan di Itali tahun depan. Sebagai sebahagian daripada persiapan untuk acara antarabangsa, kebangsaan Tug-of-Perang pasukan akan turun bahagian dalam ASEAN ke-3 indoor Tug-of-Perang kompetisi yang akan diadakan di Singapura pada akhir pekan.

Sebanyak sepuluh pasukan dari negara-negara ASEAN, termasuk sejumlah pasukan dari Asia telah mengambil bahagian dalam tiga hari acara yang bermula Sabtu, November 7. Brunei Darussalam's Tug-of-perang yang terdiri daripada 17 orang pasukan meninggalkan negara pagi ini. Menurut Presiden Tug of War, Brunei Darussalam, Pengiran Haji Jadid 0mar bin Pengiran Haji Ali, Brunei Darussalam adalah berpartisipasi untuk ketiga kalinya dalam pertandingan ASEAN sejak pertama kali diadakan.

Dengan prestasi dan tahap upgrade G16 dalam tarik-menarik perang peristiwa dalam negeri, pasukan kebangsaan harus mampu untuk meraih kemenangan dalam kejohanan peringkat tinggi. Dan menurut Haji Pengiran Jadid, Brunei Darussalam pasukan dengan pengalaman mereka daripada dua perlawanan sebelumnya, mempunyai harapan yang sangat tinggi untuk memenangi pertandingan ini, walaupun mengambil bahagian dalam kompetisi dalam stadium indoor akan menjadi pengalaman baru bagi mereka.

p/s : Good Luck Dad N G16 Teams.. Go Go Go G16.. G16 Buleh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan