pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets


For more widgets please visit www.yourminis.com

Sabtu, 16 Januari 2010

'TORTOISE WOMAN'


Seorang wanita berbangsa cina(Chinese) berbedah untuk membuang sebanyak 25kg tumor dari belakang badannya setelah dia bersetuju berbedah(operate)secara percuma.
Dia bernama Sun Fengqin berumur 47 yang berasal dari Mongolia China digelar Wanita Penyu (Tortoise Woman) tidak mampu membiayai perbelanjaan untuk pembedahannya. Jadi doktor di sebuah hospital Xijing telah bersetuju dan menerima untuk membiayai pembedahan itu.

Sepanjang pembedahan itu,mereka terpaksa menambah darah hingga 10,000cc dua ke tiga kali didalam badannya. Tumor itu adalah bermula tanda lahirnya berwarna kuning dibelakang badannya menjadi besar sehinggalah dia susah hendak berjalan dengan lurus.

Dia berkata ketika itu dia berumur 20 tahun, tumor itu menjadi besar seperti saiz karung(guni) beras. Dan sekarang ianya menjadi besar dan berat yang mana dia terpaksa membongkok ketika dia berjalan.

p/s : bayangkanlah macamana besar guni beras itu...huh sungguh berat. bersyukurlah kita seadanya dan menerima apa pun jua yang telah diberikan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan